2010. április 29., csütörtök

semmi pánik!




Drágáim!

Bocsánatot kérek, hogy majd' egy hónapja nem volt rész, de... Nem magyarázkodom. Dolgom volt, bajom volt, dolgom volt és ami nem volt, az az ihlet. A következő (31.) részből már megvan majdnem a fele, de mivel szombat reggel elutazom Skóciába, ezért most még május közepéig megint csak nem lesz kész.
A dolgaim kezdenek rendeződni, a tanulást kell meghajtani, és ígérem, amint minden rendben lesz, megint írom nektek Anna kalandjait! Mert lesz neki bőven :P
Köszönöm a megértéseteket, és a díjakat is, amiket kaptam, (mellesleg nem fogom kitenni őket, mert most is rohanok, majd valamikor sort kerítek rá) hálás vagyok értük, és értetek, hogy ilyen megértőek vagytok!

Jacob-os jóccakát.
Pickwick

2 megjegyzés:

  1. Sziia!

    Most kezdtem el olvasni az oldalad és nagyon megtetszett:D Szuperjó a történet és tetszik, ahogy írsz.
    Annát nagyon bírom, és majd' megszakadt a szívem, amikor ez a Jakes dolog kiderült. Nekem nem lett volna annyi erőm hogy eljöjjek. Valószínűleg belefásultam volna a dologba. Mostam volna rá és etettem volna, de semmi több.
    Jake-t is sajnálom, szegény szerencsétlen, mindent beszív. Tök jól alakulnak a dolgai, és akkor Bumm! És szegény mindig így jár, viszont, most, hogy írtál egy kicsit az ő szemszögéből - hozzáteszem, nagyon jó ötlet volt -, tiszta pasi, csak akkor jön rá, hogy elszúrta a dolgokat, amikor már kevés rá az esély, hogy változtasson. A bevésődéseit illetve pedig, mindene megvan.
    Renessmében még gyerek, mellette ő is az lehet, elfelejtheti a problémáit egy-egy játszós délután alkalmával.
    Bella a plátói szerelem, akiért epekedik, mert sosem lehet az övé, pedig mindig egy karnyújtásnyira van csak tőle. És Bellával mindig beszélgethet.
    És Anna, Annából, inkább Penelopét használja, a lány, akivel kiélheti a vágyait.
    Végül is, mindene megvan, csak nem egy emberben....
    Azért remélem, hogy összehozod még őket:D
    A három srácot is nagyon bírom, és tök jó, hogy van egy meleg, aki a "barátnője" lehet, akivel majd tud beszélgetni...
    A babára is kíváncsi vagyok, na meg Jake arcára, amikor megtudja.
    Nagyon kíváncsi vagyok! Az utazásodhoz sok sikert és érezd jól magad!
    puszi, Aly

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Annyira köszönöm a kommentárod! nagyon jól esett, amit írtál :)
    A 3 lányt is jól látod - Annához viszont még hozzátenném, hogy Ő az a típusú lány egy kicsit, hogy kívülről a 'gimilegjobbcsaja' belülről pedig egy zenész, vagy művész, és egy irónikus humorral megáldott fiatal lány. Ő Jacobnak az igazi barátnő típus, úgy ahogy mondod :)
    Sietek a résszel, az utazásom remek volt, köszönöm.
    Próbálok minnél gyorsabban frisst hozni, de ugye mostanában nem tudtam, de már készül!
    Kitartás csajok!
    A babával és Jacobbal kapcsolatos elképzeléseket pedig egyenlőre mindenki fantáziájára bízom ;D
    puszi
    PickWick

    VálaszTörlés